צריכים לאטום? הכירו את קבלני איטום גגות

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

קבלני איטום גגות מתמחים בהתקנה ותחזוקה של מערכות קירוי. אנשי מקצוע אלו אחראים על בחירה והתקנת גגות וגגות מתכת על בסיס רעפים, וכן שירותי תחזוקה כגון פינוי מרזבים, שפכים וניקוזים למניעת חדירת מים לתוך המבנה. פתיחת עסק לאיטום גגות היא דרך טובה להשלים את ההכנסה או להתפרנס לחלוטין.

איטום גגות הוא תהליך של מניעת נזק לגג שנגרם על ידי מים, קרח או שלג כדי לסייע בשמירה על ערך הבית. בעלי בתים רבים עשויים שלא לדעת שיש דרכים למנוע נזק מלכתחילה.

קבלן איטום גגות יכול לבצע את הפעולות הבאות:

  • בדוק אם יש דליפות וזיהוי מה גרם להן
  • התקן מערכת המסוגלת למנוע מהמים להיכנס לבית דרך הגג

קבלן איטום גגות הוא אדם או חברה שיש להם את הכישורים והמומחיות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוח. יש להם ידע על סוגים שונים של גגות ויודעים מה צריך לסוג מסוים של גגות. דרושים קבלני איטום גגות כאשר יש נזילה בגג, אם יש בו סימני פגיעה או אם פשוט אין מספיק הגנה מפני שמש, גשם, שלג או צורות אחרות של מים. איטום גגות היא מערכת שנועדה להגן על הגג שלכם מפני נזקי מים, נזילות ואסונות טבע אחרים. מערכות איטום פועלות גם כמחסום הגנה מפני סכרי קרח והשחתת רעפים. קבלני איטום יעניקו לכם ייעוץ מקצועי לגבי סוג המערכת שתתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם וכן יבצעו את תהליך ההתקנה.

איטום גגות הוא פעולה של הגנה על הגג מפני נזילות. ישנן דרכים רבות לעבור את התהליך. יש אנשים שבוחרים לעשות זאת בעצמם בעוד שאחרים שוכרים קבלנים מקצועיים או עושים זאת עם המשפחה שלהם.

הצעד הראשון באיטום הגג שלך הוא לזהות סדקים, צבע שבר או רעפים חסרים. אם יש לך אחת מהבעיות האלה, עליך לתקן אותן לפני שתמשיך בתהליך. לאחר מכן, עליך למרוח חומר איטום פריימר שיפסיק לחלחל לתוך התפרים והסדקים בגג שלך. הקפד להשתמש באחד שאושר על ידי חוקי בנייה מסוימים. לאחר מכן עקבו אחר ציפוי אקרילי שיגן על הבית שלכם במשך שנים בכל פעם. אתה יכול גם להשתמש בשכבת נייר לבד אם אתה רוצה הגנה נוספת מפני מים

קבלן איטום גגות הוא אדם או חברה המספקים שירותי התקנת גגות ותיקון גגות. הם אחראים להתקנת חומרי קירוי על המבנה החיצוני כדי למנוע נזקי מים מגשם, שלג, רוח ואירועים טבעיים אחרים. הקבלן מקפיד על התקנה נכונה של החומר כדי להגן עליו מפני התרחשויות טבעיות אלו.

קבלני גגות מגיעים בכל הצורות והגדלים, החל מקבלני גגות למגורים במשרה מלאה העוסקים בעבודות קירוי רבות בפרויקטים של בנייה חדשה ועד לגגנים שמבצעים רק תיקוני נזקי סערה. יש להם מגוון של כלים, כולל פטישים, מסורים, מקדחים, מסורים חשמליים ויריעות לגרירת רעפים ישנים. גגות יכולים גם להתמחות רק בהיבט אחד של המקצוע, כגון תיקון גגות פגומים או התקנת גגות חדשים. ייתכן שגגונים יצטרכו לטפס במעלה שיפועים תלולים באמצעות סולמות או פיגומים כדי להגיע לראש גג הבית. זה יכול להיות גם מסוכן מכיוון שהם חייבים לעבוד ליד חוטי חשמל חיים ולסכן את חייהם על בסיס יומיומי. לקבלני גגות יש ביקוש רב. הביקוש לקבלני גגות צפוי לגדול בשנים הקרובות בגלל העלות המוגדלת של בעלות על דירה, הצורך הגובר בביטוחי דירות והפופולריות הגוברת של מגורים על הגג.

קבלני גגות הם אנשי מקצוע המתמחים בהתקנת גגות. קבלני גגות מומחים בבניית גגות. הם עשויים להתקין גג חדש או לבצע תיקונים לגג קיים. רוב אנשי המקצוע הללו הם בעלי ניסיון של כמה שנים ועובדים עם הכלים המתאימים, כגון פטישים, מסורים חשמליים וסרטי מדידה. קבלני גגות עשויים גם יצטרכו למדוד את שיפוע הגג ולחשב כמה חומר נדרש לפרויקט ספציפי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
בחן מדדים
בחן מדדים

היחידה למדידות היא חברה ותיקה ומקצועית, הפעילה בענף השירותים ההנדסיים מזה שנים רבות ומספקת שירותי מדידה מקצועיים לפרויקטים הגדולים ביותר בישראל, כמו גם לפרויקטים קטנים ופרטיים ברמת הלקוח הפרטי הבודד. בחברת היחידה למדידות תוכלו למצוא צוות של מודדים מוסמכים ומקצועיים, כולם בעלי תואר אקדמי בלימודי גאודזיה (הבסיס המקצועי לעולם המדידות) וכולם רשומים כמודדים מוסמכים במרכז למיפוי ישראל.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!