מודד לבית פרטי – מחיר לצד מקצועיות

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

מודד לבית פרטי מחירעלויות הבניה של הבית הפרטי שלכם, ודאי צפויות להיות גבוהות ומשמעותיות. הרי בסה"כ אתם בונים את בית חלומותיכם ולא בנושא היופי, העיצוב ואיכות הבניה אתם תחסכו. ובכן, תכף נסביר לכם מדוע גם בכל הקשור לקביעת מודד לבית פרטי מחיר, אסור לכם לחסוך.

מודד הוא אחד מן התפקידים המרכזיים בכל הנוגע לבנית בית פרטי. הוא אמון על הבאת הנתונים הראשוניים לאדריכל, לפיהם מתוכנן כל הבית עצמו. על סמך נתונים כמו גבהים, שיפועים, גבולות המגרש וקווי הבניין, תשתיות קימות וסמוכות ופריטים נוספים, יכול האדריכל להתחיל ולהביא את כל הנתונים הניצבים לפניו באמצעות המפה הטופוגרפית שהעניק לו  המודד, לכדי תוכנית בניה הנדסית ועיצובית.

בשלב השני, המודד גם מסייע להביא בחזרה את תוכניות האדריכל ולתרגם אותם לשטח, כשהוא מסמן לקבלן, בדיוק היכן לחפור, מהם הקווים והמיקומים של המבנה ביחס למגרש והיכן פריטים ותשתיות נוספות צריכים להיות ממוקמים.

כיצד נקבע מודד לבית פרטי מחיר ותגמול?

טרם נגיע לכל נושא מודד לבית פרטי מחיר, נבין כי התגמול על עבודתו נובע הן מהיקף השעות הרבות המושקעות במשימה, לצד הציוד המתקדם טכנולוגית בו נעשה שימוש בעת המדידה. ככלל, חשוב להבין כי המודד, למרות היותו נחבא על הכלים, הוא אדם אשר רכש את הכשרתו, במסלול סבוך, ארוך ומורכב מאוד, שרבים צולחים וכולל 4 שנות לימודי הנדסת גאודיזה, לצד 2 שנות סטאז' ועמידה במבחנים של 'המרכז למיפוי ישראל'.

מעבר לכך, עבודת המודד נערכת הן במישור הפיזי, בהגיעו לשטח עצמו של הבית העומד לקום ועורך בו את מדידותיו באמצעות הציוד האלקטרו אופטי שברשותו והן בעבודת משרד, בה הוא עורך ניתוחים לממצאים שאסף בשטח, משלב אותם עם נתונים ממקורות שונים אחרים ומתוכם, מכין את המפה המצבית של המגרש עליו יבנה הבית הפרטי.

מודד לבית פרטי מחיר המושפע מסוג העבודה.

ככלל, מודד יכול להגיע לבית בבניה גם 4 פעמים. הראשונה, כאשר המגרש בתולי לחלוטין ואפילו האדריכל טרם התחיל בעבודתו. אז מכין המודד את המפה הטופוגרפית, אשר תשמש את האדריכל בתכנון. בפעם השנייה, יגיע המודד כדי למקם בשטח, נקודות ציון, שיתרגמו לקבלן המבצע את הוראות האדריכל בשטח.

הפעם השלישית תהיה כאשר הקבלן יבצע את השלד הראשוני ואת קומת המסד. אז יבדוק המודד האם הבניה נעשתה בהתאם לתכנון וכי אין חריגות. הפעם הרביעית והאחרונה, תתבצע בסיום הבניה, מתוך כוונה להצהיר כי הבניה נעשתה במדויק, בהתאם לחריגות ובלי כל סטייה, על מנת שיינתן האישור לתקינות של הבית

מודד לבית פרטי – מחירים

ניתן להתקשר עם המודד רק בשלב הראשון או בכל שלב אחר ואפילו להחליף בין מודדים שונים לכל שלב ושלב. זה שיקול שלכם ובאחריותכם הבלעדי, למרות שמבחינה מקצועית, כדאי להתמיד עם המודד. בכל אופן, במידה ותרצו להזמין מודד רק לפעילות מוגדרת אחת, המחיר ינוע בין 1500-4000 ₪. מחיר זה משתנה בטווח הנתון על פי היקף הפרויקט, היקף העבודה הנדרש והזמן שאמור להיות מושקע בו.

ועדיין, מודד לבית פרטי מחיר יכול  להשתנות לטובה, במידה ותסגרו עם המודד על מחיר אחד, לכלל הפעילויות שלו. מעין מחיר קבלני. במידה והסכם זה מתרחש, מודדים רבים יכולים להעניק לכם מחיר מצטבר טוב יותר ודבר זה יכול לחסוך לכם גם בזבוז זמן בחיפוש אחרי מודדים שונים. לרוב, המודדים יעבדו בהלימה עם האדריכל וזה יתזמן אותם בכל הנוגע להגעה לשטח.

מחיר לפרויקטים שונים ואחרים

לעיתים נדרש למודד בבית פרטי, שלא במהלך בנייתו. למשל כאשר אנו רוצים לבצע שיפוץ או שאנו נקלעים לוויכוח ומחלוקת סביב הנכס או כאשר אנו מבקשים לערער על גובה הארנונה שנקבע לנו, בהתבסס על שטח הבית. במקרה זה מודד לבית פרטי מחיר, יכול להיות על בסיס שעתי, שיושפע כמובן מדרישות העבודה והזמן הנדרש לביצועה. מחיר של שעת עבודת מודד תהיה החל מ-250 ₪.

מודד לבית פרטי – לא לרוץ אחרי הכי זול

כולנו רוצים לחסוך בכסף. ההוצאות על כלל הבית כאמור, גבוהות. אבל חשוב לזכור, שלאיכות עבודתו של המודד משמעות רבה. ביצע מדידות לא נכון, יכול להשפיע הן על הרמה ההנדסית והבטיחותית של המבנה והן לגרום לנו שלל צרות ומחלוקות משפטיות, מול הגופים האמונים על הרישום של הנכס ואישורו למגורים. לכן, מחיר זול מאוד של  מודד יכול לעלות ביוקר. מנגד, אין צורך להוציא סכומים מופרזים.

אנחנו ב'המרכז הישראלי למדידות' מאמינים כי ניתן להעניק שירות מקצועי ואיכותי של מודדים מוסמכים, בשילוב של מחיר נוח. נשמח לספר לך כיצד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
בחן מדדים
בחן מדדים

היחידה למדידות היא חברה ותיקה ומקצועית, הפעילה בענף השירותים ההנדסיים מזה שנים רבות ומספקת שירותי מדידה מקצועיים לפרויקטים הגדולים ביותר בישראל, כמו גם לפרויקטים קטנים ופרטיים ברמת הלקוח הפרטי הבודד. בחברת היחידה למדידות תוכלו למצוא צוות של מודדים מוסמכים ומקצועיים, כולם בעלי תואר אקדמי בלימודי גאודזיה (הבסיס המקצועי לעולם המדידות) וכולם רשומים כמודדים מוסמכים במרכז למיפוי ישראל.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!