מה זה בעצם בטון חלק? ומה אפשר לעשות איתו?

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

בטון הוא אחד מחומרי הבנייה הנפוצים ביותר. הוא משמש בבניינים, מדרכות, גשרים ומבנים רבים אחרים. זהו גם אחד מחומרי הבנייה העתיקים ביותר בסביבה. נעשה בו שימוש מאז שהמצרים בנו את הפירמידות לפני למעלה מ-4500 שנה. תהליך הייצור של הבטון מתחיל בערבוב של מים עם מלט וחצץ ליצירת תמיסה עבה שניתן לצקת לתבניות ליצירת בלוקים או צורות למבנים. המלט מגיב עם המים ואבן הגיר בתערובת, שמתקשות ומתחברות כאשר היא מתייבשת ליצירת חומר מוצק שיכול לתמוך במשקל. חלק זה מספק מבוא בסיסי של בטון כמו גם תהליך הייצור שלו.

בטון חלק

בטון חלק הוא סוג של בטון שניתן ליצוק בכל צורה ולא חייב להיות בעל צורה. הוא משמש למטרות רבות ושונות, כולל לבניית מבנים, מדרכות ופטיו. החלקות של הבטון מבטיחה שבטוח ללכת עליו וגם מקלה על ניקויו. בטון הוא חומר ששימש במשך מאות שנים לבניית גשרים, מבנים ומבנים רבים אחרים. זהו חומר מרוכב של מלט, חול וחצץ מעורבבים במים. החלקות של משטח הבטון תלויה בסוג האגרגט המשמש בתערובת. בטון הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו עבור משטחי ריצוף רבים ושונים. הנפוצים ביותר הם בטון מלוטש, אפוקסי ובטון חרוט בחומצה. חלק זה ידון ביתרונות של כל סוג של משטח ריצוף בבטון מוחלק ולמה הם משמשים בצורה הטובה ביותר.

בטון מלוטש: בטון מלוטש הוא משטח חלק שנוצר על ידי שימוש במכונה לטחינת השכבה העליונה של האגרגט מהלוח. זה משאיר אחריו משטח חלק במיוחד בעל גימור קשיח ומבריק ולעיתים נקרא "שיש בטון". סוג זה של משטח ריצוף הוא הטוב ביותר עבור חנויות קמעונאיות או מסעדות עם תנועת רגלים גבוהה מכיוון שקל לנקות ולתחזק אותו. ישנן גם אפשרויות צבע רבות ושונות, מאפור בהיר ועד חום כהה.

בטון משמש לעתים קרובות לייצור רצפות מכיוון שהוא עמיד, זול וקל לתחזוקה. עם זאת, ישנם סוגים רבים ושונים של משטחי ריצוף בטון בהם ניתן להשתמש בהתאם לצרכי החלל. יש אנשים שמעדיפים רצפת בטון מלוטש מכיוון שהיא מספקת גימור נקי וקלה לניקוי. אחרים מעדיפים גימור מרקם לרצפות הבטון שלהם מכיוון שהוא מספק יותר אחיזה לרגליים ונראה טבעי יותר. בטון הוא חומר מצוין לריצוף מכיוון שהוא עמיד ולא יקר. עם זאת, יכול להיות קשה להשיג את המראה הרצוי לרצפה בעת שימוש בבטון. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הוספת שכבה של בטון חלק ומלוטש על גבי המשטח המחוספס.

משטחי ריצוף בבטון מוחלק

בטון הוא משטח הריצוף הפופולרי ביותר בעולם. זהו חומר ריצוף בעל תחזוקה נמוכה שיכול לשמש גם לחללים למגורים וגם לחללים מסחריים. בטון מוחלק מתייחס לסוג של בטון שעבר ליטוש להיראות כמו אבן או שיש, אך ללא העלות הגבוהה של אבן טבעית. משטחי ריצוף בבטון מוחלק עשויים לרוב מאריחים, אבן או חומרים אחרים. בטון חלק הוא סוג של משטח ריצוף העשוי מתערובת של מלט וחול. החלקת משטח הבטון עוזרת להקל על הניקוי והתחזוקה של הרצפה. פני השטח של לוח בטון מסווגים כחלקים או מחוספסים. משטחי בטון מוחלק נוצרים על ידי שימוש בכף כדי להפוך את המשטח לחלק ככל האפשר. תהליך זה יוצר גם את מה שמכונה "מפרק פתוח", שם לוח הבטון פוגש את הקרקע. במקרים מסוימים, חיבורים פתוחים עשויים להיות מכוסים בשכבה דקה של טיט או איטום על מנת למנוע חדירת מים פנימה ולגרום נזק למשטח הריצוף.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
בחן מדדים
בחן מדדים

היחידה למדידות היא חברה ותיקה ומקצועית, הפעילה בענף השירותים ההנדסיים מזה שנים רבות ומספקת שירותי מדידה מקצועיים לפרויקטים הגדולים ביותר בישראל, כמו גם לפרויקטים קטנים ופרטיים ברמת הלקוח הפרטי הבודד. בחברת היחידה למדידות תוכלו למצוא צוות של מודדים מוסמכים ומקצועיים, כולם בעלי תואר אקדמי בלימודי גאודזיה (הבסיס המקצועי לעולם המדידות) וכולם רשומים כמודדים מוסמכים במרכז למיפוי ישראל.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!