המרכז לעבודות אלומיניום: יציקת סגסוגות אלומיניום מיוחדות

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

אלומיניום הוא המתכת השלישית הנפוצה בעולם, והפופולריות שלה מבוססת על קלות המשקל, חוזק, עמידות בפני קורוזיה וגמישות. אלומיניום כמעט אינו דורש תחזוקה והוא יעיל גם מבחינה תרמית, עם שמירה על חום במבנים בעונות קרות, וקרירות בעונות חמות. למעשה, מדובר באחד מחומרי הגלם הכי פופולארים שקיימים וניתן לייצר ממנו שלל של מוצרים רלוונטיים הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית. אלומיניום מתאים לייצור חלונות ודלתות, פרגולות דקורטיביות לדירות ובתים פרטיים, רהיטים מסוגים שונים, גדרות ושערים ועוד. אצלנו במרכז לעבודות אלומיניום תוכלו להנות ממגוון רחב של מוצרים העשויים מאלומיניום איכותי, שירות ייחודי תוך התאמת המוצרים באופן אישי לצרכים שלכם והכל במחיר הוגן ואחריות מלאה.

 

גמישות שאין כמוהה

אם מוסיפים את העובדה שאלומיניום ניתן ליציקה עם גימור נעים וניתן לחתוך ולרתך אותו לכל צורה רצויה, הוא מאפשר ביצוע עבודות אלומיניום עם חופש בלתי מוגבל ליצור חלקים בבניינים שלא ניתן יהיה ליצור מעץ, פלסטיק או פלדה. למעשה, מדובר בחומר גמיש, נגיש, קל שניתן לייצר ממנו המון דברים ובשלל עיצובים ייחודיים. הוא מביא איתו יתרונות רבים ומאפשר להוזיל עלויות בתהליך העיצוב שלה בית.

 

היום מתבצע שימוש קבוע באלומיניום בבניית בתים

המשקל הקל של החומר מאפשר ביצוע עבודות אלומיניום במהירות ובנוחות, מה שמסייע גם להפחתת עלויות אחרות.

אלומיניום נמצא בשימוש נרחב עם זכוכית בפרויקטים מודרניים של בניה, במיוחד על דלתות, חלונות, מחיצות וקירות זכוכית. השילוב מוביל לתוצר סופי אטרקטיבי מבחינה אסתטית.

 

עבודות אלומיניום וזכוכית

המרכז לעבודות אלומיניום מספק עבודות אלומיניום עם התמחות בגימור של זכוכית ואלומיניום. החברה מתמחה בייצור והתקנה של חלונות אלומיניום, עם היבטים ייחודיים של מוצרים שכוללים:

  • PVC באיכות גבוהה
  • מוצרים מותאמים אישית במאת האחוזים
  • חיסכון באנרגיה הודות לבידוד תרמי
  • רמת אבטחה גבוהה נגד ניסיונות פריצה
  • אחריות
  • יצירת פרופילים באיכות גבוהה
  • ציפוי אבקה של פרופילים מאלומיניום שעמידים בכל תנאי מזג האוויר
  • יישום עץ על פרופילים מאלומיניום
  • קירות זכוכית עם מסגרות אלומיניום
  • זיגוג מבני
  • דלתות וחלונות אלומיניום
  • תאי מקלחת.

ניתן למצוא את המוצרים של המרכז לעבודות אלומיניום ברחבי הארץ. החברה התפתחה במשך עשרות שנים לספק שירותים לצרכים התחרותיים של הבנייה עם מוצרים באיכות גבוהה. החברה נחשבת לקבלנית גדולה בעבודות זכוכית ואלומיניום, ומכוונת לספק שירותים לבעלי בתים, אדריכלים, מפתחים וקבלנים.

 

פרויקטים גדולים

בשנים האחרונות, המרכז לעבודות אלומיניום ביצע מספר פרויקטים גדולים ברחבי הארץ. החברה סיימה לאחרונה לייצר ולהתקין חלונות אלומיניום, קירות זכוכית עם מסגרות אלומיניום, ופרויקטים גדולים רבים אחרים של בנייה שהחברה הייתה מעורבת בהם.

כחלוצים בתחומי עבודות אלומיניום וזכוכית, המרכז לעבודות אלומיניום ממונף היטב ומסוגל לספק את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים התחרותיים ביותר.

למידע נוסף מוזמנים להיכנס לאתר: https://eurostyle.co.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
בחן מדדים
בחן מדדים

היחידה למדידות היא חברה ותיקה ומקצועית, הפעילה בענף השירותים ההנדסיים מזה שנים רבות ומספקת שירותי מדידה מקצועיים לפרויקטים הגדולים ביותר בישראל, כמו גם לפרויקטים קטנים ופרטיים ברמת הלקוח הפרטי הבודד. בחברת היחידה למדידות תוכלו למצוא צוות של מודדים מוסמכים ומקצועיים, כולם בעלי תואר אקדמי בלימודי גאודזיה (הבסיס המקצועי לעולם המדידות) וכולם רשומים כמודדים מוסמכים במרכז למיפוי ישראל.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!