מודד מוסמך זול

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

מודד מוסמך זולבהיותכם מחפשים בגוגל מודד מוסמך זולף עליכם לבדוק היטב שהמחיר לא בא על חשבון המקצועיות, שכן על בסיס המדידות ביתכם או הפרויקט שאתם בונים ייבנה. אותן מדידות ישפיעו על התכניות האדריכליות ועל ביצוע הבניה בפועל. למעשה, מבין כל בעלי המקצוע אותם אנו נצטרך עבור בניית הבית על המגרש שאותו קנינו, מודד מוסמך הוא בין בעלי מקצוע הכי חשובים. כאמור, על פי אותן מדידות שהמודד מודד בשטח, האדריכל יוכל לתכנן ולסרטט את תכניות הבית. במדריך הבא נסביר לכם מה בדיוק עושה המודד ומה התפקידים שלו, מדוע מודד מוסמך זול יכול לעלות לנו ביוקר ואיך לבחור מודד מוסמך זול מבלי שזה ישפיע על איכות המבנה.

 

מודד מוסמך מה תפקידיו

רבים הם האנשים שנתקלים במקצוע המודד בפעם הראשונה כשהם בונים את ביתם. מודד מוסמך הוא בעל מקצוע שסיים לימודי גיאודזיה במלואם. לימודים אלה נמשכים בין 3-4 אנשים ובסיומם יש למודד. העתידי עוד שנתיים של התמחות בתחום. לאחר ההתמחות המודד צריך לעבור מבחן מטעם המרכז למיפוי ישראל ורק לאחר מכן הוא מקבל את רישיון המודד. בפועל, מודד מוסמך הוא אדם שיש לו את האחריות לבצע את כל המדידות של הפרויקט, למפות את שטח המגרש עוד הרבה לפני שמתחילים לבנוצ. מודד מוסמך הוא בעל המקצוע הראשון שעולה על המגרש שלכם.

 

 

מה הבעייתיות במודד מוסמך זול?

מכירים את המשפט מה שזול בהתחלה יעלה לנו ביוקר בסוף? זה בדיוק זה. לא סתם בחרו קריטריונים לתמחור עבודתו של המודד הכוללים בין השאר ניסיון, מקצועיות, שלבי מדידות, שלבי מדידה לא מתוכננים ועוד. יש ממוצע מסוים בשוק בהיבט של המחיר שממש לא מומלץ לרדת ממנו, שכן המחיר במקרה הזה ישפיע על איכות העבודה ומדובר באחד השלבים הקריטיים בתהליך התכנון של המבנה שלכם. כן ניתן למצוא מודדים זולים יותר בהשוואה לאחרים אבל חשוב לבדוק שזה לא בא בחשבון על מקצועיות המודד.

 

מודד מוסמך שלבי המדידות

המדידה הראשונה שהמודד מבצע כולל בעיקר את אפיון השטח והקרקע לצד מדידות של המגרש עצמו. המטרה של המדידות הללו היא לספק לאדריכל מידע שבעזרתו הוא יוכל להתחיל לסרטט את הבית. למעשה, האדריכל מקבל את התוצר הסופי של כל המדידות שערך המודד המוסמך בשטח, מדידות שעברו מן הסתם ניתוח באמצעות תוכנה מיוחדת. המסמך הראשוני הזה נקרא  וגרמושקה, ובשלב מאוחרים יותר ניתן יהיה באמצעותה לגשת לוועדה המקומית לתכנון ובניה. על המודד להכין את השטח לפני העבודה של הקבלן, כלומר בין השאר הוא מסמן בשטח את הנקודות בהן על הקבלן יהיה להניח את היסודות לבית. בשלב הבא המודד יצטרך לבדוק שהנחת היסודות יתבצע כמו שצריך. גם בסיום התהליך ואחרי שהפרויקט כבר בנוי, יגיע שוב המודד  במטרה לוודא שאין חריגות בנייה.

כיצד נבחר מודד מוסמך זול?

מודדים מוסמכים זולים בכל הארץאם חשוב לכם לבחור מודד מוסמך שהוא גם זול במחיר, עליכם לבדוק כמה דברים קודם לכן. ראשית יש לשים לב כאמור לרמת המקצועיות של המודד ולהשוות פרויקטים קודמים שהוא מדד. בנוסף, הדבר החשוב ביותר עוד לפני שניגשים לדבר על המחיר הוא לוודא כי יש לו רשיון מודד. אחת הדרכים הטובות לבחור מודד מוסמך היא דרך האדריכל שלנו. כלומר, כדאי לשאול את האדריכל האם יש מודד שהוא ממליץ עליו.

 

מהי עלות מודד מוסמך?

בדרך כלל המודד מתמחר את עבודתו לפי גודל הבית, גודל השטח וכמות שעות העבודה שלו. בדרך כלל מודדים נוהגים לתמחר את עבודתם לפי פרויקט ולחלק את העבודה לכמה מדידות. הדרך כלל מדובר בארבע מדידות שתיארנו לפי השלבים ולעתים יש גם מדידות נוספות אותן המודד לוקח בחשבון, אל המחיר עבורן נקבע בנפרד. המחירים נעין בין 5,500-9,000 ש“ח עבור 4 מדידות. בממוצע שעת עבודה של מודד מוסמך נעה בין 240-250 ש“ח.

כאמור המחירים של מודד משתנים מפרויקט אחד לשני. המחיר תלוי בכל מיני פרמטרים ביניהם רמת המקצועיות של המודד הניסיון שלו, גודל ומורכבות הפרויקט וכדומה. כדאי לסכם את המחיר מראש. קחו בחשבון שברוב הפרויקטים המודד יטרך להגיע פעמים נוספות. מדידות אלה מתומחרות בנפרד אבל גם עבורן כדאי לקבוע מחיר מודד מראש.

 

לפרטים נוספים אודות מודד מוסמך זול צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

בחן מדדים
בחן מדדים

היחידה למדידות היא חברה ותיקה ומקצועית, הפעילה בענף השירותים ההנדסיים מזה שנים רבות ומספקת שירותי מדידה מקצועיים לפרויקטים הגדולים ביותר בישראל, כמו גם לפרויקטים קטנים ופרטיים ברמת הלקוח הפרטי הבודד. בחברת היחידה למדידות תוכלו למצוא צוות של מודדים מוסמכים ומקצועיים, כולם בעלי תואר אקדמי בלימודי גאודזיה (הבסיס המקצועי לעולם המדידות) וכולם רשומים כמודדים מוסמכים במרכז למיפוי ישראל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
wallpaper
מדידות חיוניות שיש לבצע לפני רכישה ושינוי טפט

כאשר מדובר ברכישה והחלפת טפטים, ביצוע מדידות מדויקות חיוני לתוצאה מוצלחת. מדידות נכונות מבטיחות שאתה קונה את הכמות הנכונה של טפט ומצמצם בזבוז. בנוסף, מדידות מדויקות עוזרות לך ליישר תבניות בצורה נכונה, וכתוצאה מכך גימור מקצועי ומושך מבחינה ויזואלית.

שיפוצים
רגע לפני בעלות על נכס – העריכו אותו בצורה מדויקת

בנוף הדינמי של שוק הנדל"ן בישראל, קבלת החלטות מושכלות היא בעלת חשיבות עליונה עבור רוכשי נכסים פוטנציאליים. היבט מכריע אחד שלעתים קרובות מוכיח את עצמו כקריטי בתהליך זה הוא מעורבותם של שמאים המתמחים בהערכות ובמדידות. אנשי מקצוע אלה ממלאים תפקיד מרכזי בהבנה המלאה של בעלי בתים לעתיד את הנכס שלהם, מה בדיוק הם מודדים ואיך הם מעריכים את הנכס? הכנו לכם מדריך קצר וקולע.

תפקידו החיוני של מודד מוסמך בתהליך קבלת היתרי בנייה

כאשר מדובר בקבלת היתרי בנייה, ישנם שלבים ודרישות מכריעים רבים שיש לעמוד בהם כדי להבטיח עמידה בתקנות ובתקנים המקומיים. אחד הגורמים החשובים ביותר בתהליך זה הוא מעורבותו של מודד מוסמך. מודד מוסמך ממלא תפקיד חיוני בהיבטים שונים של תהליך הבקשה להיתר, החל משלבי התכנון הראשוניים ועד לאישור הסופי.

התפקיד החיוני של מודדים מוסמכים בשותפות עם קבלני שיפוצים יוצאי דופן

בעולם הבנייה והשיפוץ יש חשיבות מכרעת לשיתוף פעולה בין אנשי מקצוע להבטחת פרויקטים מוצלחים. מודדים מוסמכים ממלאים תפקיד חיוני בשותפות עם קבלני שיפוצים יוצאי דופן, העובדים יד ביד להשגת תוצאות יוצאות דופן.

החשיבות של העסקת מודד מוסמך לפני רכישת טפטים למשרד

בכל הנוגע ליצירת סביבת עבודה מקצועית ומזמינה, בחירת הטפט יכולה לשחק תפקיד משמעותי. עם זאת, לפני שממהרים לבצע רכישה, יש חשיבות מכרעת להשקיע בשירותיו של מודד מוסמך. מודד מוסמך יבטיח מידות מדויקות תוך התחשבות בגורמים כמו מידות החדר, תאורה ותפאורה קיימת. על ידי השגת מידות מדויקות, אתה יכול למנוע טעויות יקרות ולהבטיח התאמה מושלמת לחלל המשרד שלך.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!