מודד מוסמך תל מונד

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

 

מודד מוסמך תל מונדנמצאים בשלבי בניה? זקוקים למודד מוסמך בתל מונד והסביבה? הגעתם למקום הנכון! בפוסט הבא תוכלו לקרוא את כל המידע שרלוונטי לבעל המקצוע החשוב הזה שנקרא מודד. למעשה, רוב האנשים לא יודעים שמאחורי כל פרויקט בניה ולא משנה אם מדובר בבית פרט, בניין דירות 5 קומות, גורד שחקים או בית מלון יש מודד מאחורי הקלעים עם כמה תפקידים מאוד חשובים.

 

על המושג גרמושקה שמעתם ?

בכדי להבין לעומק את התפקידים של מודד מוסמך בתל מונד, חשוב להבין שמודד הוא בין האנשים הראשונים

שיגיעו לשטח בתהליך ההכנה שלו בכדי שבכלל ניתן יהיה להמשיך ולבנות אותו.בהקשר הזה חשוב להכיר מושג שנקרא גרמושקה. הגרמושקה היא למעשה תכנית מתאר שבסופו של דבר תוגש לוועדה לתכנון ובניה בכדי שהקבלן הממונה על הפרויקט יוכל לקבל את היתר הבניה. ומי שבעצם אחראי על הכנת הגרמושקה הוא המודד. תהליך ההכנה של הגרמושקה מלווה בשלבי מדידות שונים אותם יבצע המודד בשטח הפרויקט.  המטרה של שלב זה בתכנון הפרויקט כולו הוא למעשה להביא את השטח אל האדריכל שאותו בחרנו לפרויקט שלנו על שיוכל לתכנן את הפרויקט על הצד הטוב, האיכותי והמקצועי ביותר בהתאם לדרישות היזם. בעזרת הגרמושקה ניתן יהיה בעתיד להבין מה בדיוק צריך להיעשות בשטח בכדי שהמבנה יתחיל להיבנות. אם יש למשל שיפועים, לפי המדידות של המודד, ידע האדריכל בדיוק כיצד לתכנן את המבנה  בסרטוטים על פי השטח. כאמור, את התכנית שמכין המודד יגיש האדריכל על מנת לקבל את היתרי הבניה ולכן יש לתכנית הזו ולמדידות הללו חשיבות מכרעת בהתקדמות בפרויקט ובהצלחתו.

 

 

מודד מוסמך תל מונד מה זה אומר?

חשוב לציין כי את תהליך המדידות יוכל לבצע אך ורק מודד מוסמך בתל מונד שעבר לימודים הכוללים את מדעי הגיאודזיה במוסד מוכר בתל מונד או בעיר אחרת. את המדידה בשטח יבצע המודד בעזרת שיטה שנקרא גיאודזיה מסורתית. באמצעות שיטה זו המודד מודד את שטח הפרויקט הפרויקט עצמו בעזרת שימוש במכשיר אלקטרו אופטי  שמתרגם נתונים כמו מרחקים וזוויות.

 

לאחר השימוש במכשיר, לוקח המודד את כל הנתונים שמדד, מכניס אותם לתוכנה שבאמצעותה הוא עורך את התוכנית. יש שיטה נוספת שבאמצעותהה ניתן למדוד שטח והיא נקראית גם גיאודזיה לוויינית. באמצעות שיטה זו לוקח המודד את הנתונים בשטח מן הלווין באמצעות מקלטים ואז הוא מתרגם אותם למפה באמצעות תוכנת מחשב.

 

 

מה התפקידים של מודד מוסמך תל מונד?

תפקידי מודד מוסמך תל מונדלאחר שהבנו את התפקידים של המודד בזמן שהוא מכין את השטח כחלק מתהליך האישורים להגשה לועדה לתכנון ובניה, חשוב להבין כי למודד יש חלק בלתי נפרד גם בשלבי הבניה עצמם. בשלב שבו הקבלן מגיע לשטח בפעם הראשונה, הוא חייב להיות מלווה במודד מוסמך כדי שיוכל להבין איך הפרויקט ייבנה בשטח. בשלב זה, המודד מסמן את השטח וכך ידע הקבלן את המיקום המדויק של הכלונסאות. חשוב תמיד לזכור כי הקבלן מחוייב לבצע בדיוק את מה שמפורט בתוכנית שהוגשה לוועדה המקומית לתכנון ובניה, לכן יש חשיבות גבוהה לדיוק. שלב הנחת היסודות הוא בין השלבים הקריטיים בפרויקט ולכן הדיוק חשוב כאן מאוד. בכדי שהמודד יוכל לסמן את השטח, הוא מתווה סימון באמצעות מסגרת עץ שאמורה לבלוט מהקרקע. על המסגרת עץ המודד מסמן איפה צריכות להיות ממוקמות הכלונסאות של המבנה.

 

לאחר המדידות, הקבלן ידע איך להניח את השלד בהתאם למתווה הסימונים שהניח עבורו. את מתווה היסודות יבצע המודד באמצעות מגוון הכלים שיש לו בין אם זה התכניות הראשוניות של השטח ובין אם באמצעות המפות הממוחשבות שתיארנו עבורכם בסעיף הקודם.  יחד עם זאת, לצורך המדידות יעשה שימוש במכשור אלקטרוניבכדי שיוכל למדוד באופן מדויק ולראות שמתווה היסודות אותו הוא מניח לקבלן אכן תואם את המדידות ואת האישורים של  הגרמושקה.

 

איך בוחרים מודד מוסמך בתל מונד?

בחירת המודד היא בחירה מקצועית מאוד חשוב שאין להקל בה ראש. לכן, כמו כל בעל מקצוע אחר שאנו בוחרים גם בבחירת מודד שווה להשקיע  בסקר שוק, לקבל המלצות, להשוות בין כמה מודדים מקצועיים ורק אז לקבל החלטה. חשוב לזכור לאורך כל הפרויקט משלב המדידות ועד הבניה עצמה כי בית זה משהו שבונים פעם אחת ולכן עלינו לבחור כל בעל מקצוע וגם את המודד בצורה שקולה ומקצועית. דרך נוספת שתסייע לכם בבחירת מודד מוסמך בתל מונד היא על ידי התייעצות מול עם אנשי מקצוע כגון האדריכל של הפרויקט שלכם או המהנדס של הפרויקט שלכם.

 

חשוב לשכור את שירותיו של מודד שפעיל באיזור שבו הפרויקט נבנה, במקרה שלנו מודד בתל מונד משום שגמישות היא דבר חשוב בתהליך וגם יש כאן את כל הנושא של היכרות עם התהליכים בעיריית תל מונד ובוועדה לתכנון ובניה שפועלת בעיר. בר נוסף שישפיע על הבחירה שלכם קשור כמובן למקצועיות המודד ויש לוודא כי הוא מחזק בביטוח המתאים וכמובן עבר את ההכשרה המתאימה בכדי שיוכל לספק לכם את השירות המתאים.

 

לאחר שבחרתם את המודד עבור הפרויקט שלכם, יש עוד כמה דברים שאתם צריכים לדעת כמו המחיר של שירותי המדידה ומה בדיוק הם כוללים, לוחות הזמנים, הגשה של המדידות לועדה ועוד.

 

 

מה המחיר של שירותי מודד מוסמך בתל מונד?

מחיר שירותי מודד מוסמך תל מונדהמחיר של שירותי המדידה קשור קודם לגודל הפרויקט. ככל שהפרויקט גדול יותר, יש סיכוי שנצטרך מספר מודדים ומודד אחד לא יספיק לביצוע המשימה ולכן המחיר עולה. . הדבר השני שיש לקחת בחשבון בהיבט של מחיר למודד הוא שעלותו של מודד נקבעת לפי שעות. ככל שיש צורך ביותר שעות למדידת הפרויקט, המחיר יעלה. שעת עבודה של מודד בתל מונד עולה בממוצע  בין 250 ל-300 ש״ח. יש כל מיני שירותים נלווים שהמודד מספק ולכן חשוב לסגור את זה איתו מראש.

למשל, העלות של תכנית המדידה הראשונה אותה גרמושקה שהצגנו בהתחלה, משתנה לפי גודל הפרויקט וגודל המגרש ונעה בין  1500 ל-4000 ש״ח לתכנית.

 

יש לקחת בחשבון גם את בסימוני השטח ומתווה היסודות שעל המודד לבצע בשטח. המחיר לשירות זה נע בין  1500 ל-2000 ש״ח, שוב, תלוי בסדרי גודל של המגרש והפרויקט. חשוב להוסיף גם את סימוני הקומות המתבצעות בשטח בעלות שבין 1200 ל-1500 ש״ח לקומה.

 

עבור תכניות הרישום שמתומחרות בנפרד תצטרכו לשלם למודד בין 2000 ל-3000 ש״ח .

 

מחירים אלו יכולים כמובן  להשתנות, לעלות או לרדת בכמה אחוזים על פי הפרויקט שאתם בונים והאופי שלו. חשוב לדעת שלא רק המחיר הוא זה שצריך ללוות אתכם בהחלטה לבחירת מודד אלא שיקולים מקצועיים נוספים כמו גם הזמינות והיעילות שלו.

 

לסיכום, עבודת המודד היא מגוונת ודורשת מקצועיות, ידע וניסיון רבים. בין השאר המודד מבצע את המדידות עצמן, נמצא בשיח מתמיד עם הקבלנים ואנשי הביצוע, מתעסק במסמכים עצמם ובשליחתם, עובד הרבה מול המחשב, מתאם פגישות ונמצא בקשר ישיר עם הקבלן.

מודדים מוסמכים בתל מונד

מודדים מוסמכים בתל מונדיוצאים לדרך עם פרויקט בניית הבית הפרטי שלכם? מחפשים מודד מוסמך שימדוד עבורכם את שטח הבית לטובת חישוב ארנונה? מחפשים מודד מוסמך למתן חוות דעת משפטית? נדרשים למפה, שרטוט או נתוני שטח על הדירה שלכם לכל סוגיה בירוקרטית, מסחרית או רגולטורית כלשהי? בדיוק למטרה הזאת נועדו מודדים מוסמכים בתל מונד ובכל זאת, כאשר אתם בוחרים את המודד שלכם, חשוב שתעשו את זה בצורה נכונה. אז מיהו מודד ומיהו מודד מוסמך? מהו תפקידו של מודד מוסמך? כמה עולה מודד מוסמך?איך בוחרים מודד מוסמך? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של היחידה למדידות, המציעה לכם את כל שירותי המדידה הגאודזית על ידי מודדים מוסמכים מנוסים ומקצועיים.

 

מיהו מודד ומיהו מודד מוסמך בתל מונד?

מקצוע המדידה הוא מקצוע המבוסס על ענף הגאודזיה, ענף מדעי שעוסק במדידה מתמטית של המרחב, צורות במרחב, תצורות וטופוגרפיה מרחבית. מדידה גאודזית מבוצעת באמצעות שתי טכניקות מרכזיות: המדידה המסורתית שמבוצעת עם כלים אופטיים בשטח ומדידה לוויינית המבוססת על קריאות GPS מיוחד לצרכי מדידה. מודד הוא אדם שסיים לימודי גאודזיה, לימודים הנלמדים בישראל אך ורק בטכניון בתל מונד, אך לצורך כך מוכרות גם הסמכות מקצועיות ממוסדות לימוד מוכרים בחו"ל. השלמת הלימודים וקבלת הדיפלומה הופכת את הבוגר למודד, אך עדיין לא למודד מוסמך.

מודד מוסמך הוא מודד שעונה על הקריטריונים המוגדרים בפקודת המדידות הישראלית. קריטריונים אלה כוללים כאמור השלמת לימודים רשמיים בתחום הגאודזיה וכן השלמת תקופת התמחות של חמש עד שש שנים ולבסוף הוצאת רישיון מודד מוסמך ורישום במאגר המרכז למיפוי ישראל (מפ"י). אך ורק מודדים שהשלימו את התהליך הזה ומחזיקים ברישיון מטעם הרשויות בישראל, הם מודדים מוסמכים היכולים לבצע עבודות מדידה על פי חוק. הסיבה לפיקוח הרגולטורי ההדוק על תחום זה היא, שמדובר במקצוע בעל חשיבות רבה מאוד בכל פרויקט בנייה ובעל השלכות משמעותיות במצבים מסחריים ורגולטוריים שונים וזה כבר מביא אותנו לתפקיד שממלאים מודדים מוסמכים בתל מונד ובכלל.

 

 

מהם תפקידיו של המודד המוסמך בתל מונד?

מודדים מוסמכים מומלצים בתל מונדהתפקיד שאותו ממלאים מודדים מוסמכים בתל מונד הוא תפקיד בעל מספר רגליים. הרגל הראשונה היא הרגל בה על המודד לבצע מדידות בשטח ולבנות מפה טופוגרפית שעל בסיסה ניתן יהיה לבצע תהליכי תכנון למבנה חדש. זוהי הרגל שבה מביא המודד המוסמך את השטח אל השולחן כדי שהאדריכל ידע בדיוק מהם תנאי השטח, מהו השטח העומד לרשותו, מהי תצורת השטח וכן הלאה ובהתאם לכך יוכל לתכנן את המבנה, הן בהיבט הצורני והן בהיבט ההנדסי. הרגל השנייה היא הרגל בה על המודד לתרגם את תכנית הבנייה (הגרמושקה) שגיבש האדריכל אל השטח. זוהי הרגל שמיועדת לקחת את תכנית הבנייה ולהעביר אותה אל השטח. במסגרת הרגל הזאת מגיע המודד המוסמך אל השטח עם התכנית בידיו, מבצע מדידות של מיקומי היסודות, גבולות המגרש, גבולות הגזרה של המבנה וכן הלאה, ומבצע סימונים פיזיים בשטח, סימונים שישמשו את הקבלן, הלוא הוא הגורם המבצע.

הרגל השלישית בתפקידם של מודדים מוסמכים בתל מונד היא הרגל של מדידת המבנה לאורך כל תהליך ההתהוות שלו על מנת לבנות שרטוטים ומפות, שישמשו לצורך רישום הנכס המוגמר ברשם המקרקעין. כל תיק נכס כולל בתוכו את כל המסמכים של הנכס ובכלל זה שרטוטים, מפות, תכניות בנייה וכן הלאה. כל השרטוטים הללו מבוצעים על ידי מודד מוסמך, שמודד את הנכס לאורך תהליך הבנייה כדי לוודא שהנכס נבנה על פי הכללים ההנדסיים הנדרשים וללא חריגות בנייה.

בנוסף לתפקידים אלה, ממלא מודד מוסמך תפקידים נוספים סביב שירותי מדידה גנריים כמו מדידת שטח דירה לצורך חישוב ארנונה, מתן חוות דעת משפטית וביצוע מדידות שונות לכל מטרה מסחרית, הנדסית או רגולטורית.

 

איך בוחרים מודדים מוסמכים בתל מונד?

מודדים מוסמכים בתל מונד מחירכפי שאמרנו קודם לכן, מודד מוסמך הוא איש מקצוע בעל חשיבות עליונה בכל פרויקט בנייה. פרויקט בנייה לא יכול להישען על "בערך" או על איך שנראים הדברים בעין. כל פעולה וכל רכיב במבנה חייב להתבסס על מדידה שיטתית ומדויקת. מדידה לא נכונה יכולה להוביל לחריגות בנייה, לפגיעה בחוזק המבני וביציבות המבנה לפגיעות אסתטיות ופונקציונליות במבנה (מבנה שנוטה על צידו, מבנה "עקום" וכן הלאה). על כן, כאשר אתם בוחנים מודדים מוסמכים בתל מונד בניסיון למצוא את המודד המתאים לכם, חשוב שתיקחו את העניין ברצינות הראויה ושתעשו את הבחירה שלכם ממקום של ידע וביטחון.

ככלל, אין צורך להפוך את תהליך הבחירה של מודד מוסמך למסע כומתה, אבל גם לא צריך להתייחס לעניין בקלות ראש. כדי לבחור מודד מוסמך ראוי מתוך עשרות מודדים מוסמכים בתל מונד, כדאי בהחלט להתחיל עם המלצות פרטיות שאתם יכולים לקבל מחברים, בני משפחה, שכנים ומכרים שעברו תהליך בנייה ויכולים להמליץ לכם על מודד מוסמך שאיתו הם עבדו. יחד עם זאת, המקור הטוב ביותר לקבלת המלצות כאלה הוא מקור מקצועי שנותן לכם חוות דעת מקצועית. גורם מקצועי כמו אדריכל, מהנדס, קונסטרוקטור, קבלן שיפוצים, קבלן בניין או כל איש מקצוע שעובד על בסיס יומיומי עם מודדים מוסמכים בתל מונד, יכול לספק לכם חוות דעת שאתם בהחלט יכולים לסמוך עליה, גם אם היא היחידה שניתנה לכם. כל זאת בתנאי שאתם סומכים במאה אחוז על אותו איש מקצוע שנותן לכם את חוות הדעת.

עלות מודד מוסמך גם משפיעה על הבחירה

סוגיית העלות גם היא סוגיה שאי אפשר להתעלם ממנה. בכל מוצר או שירות שאנחנו משלמים עבורם, חשובים לנו ערכים כמו איכות ושירות, אבל אף פעם אי אפשר באמת להתעלם מהמחיר שאנחנו נדרשים לשלם עבורם. בעניין זה ראוי לומר שפערי המחירים בין מודדים מוסמכים בתל מונד הם בדרך כלל פערים מאוד מינוריים ולכן אין טעם לדחות מודד מוסמך אחד לטובת אחר, רק בגלל פער של כמה מאות שקלים. עלות השירות של מודד מוסמך נקבעת בהתאם לעבודה הספציפית שהוא מבצע. כך למשל, עלות השירות של מודד מוסמך בשלב הגרמושקה יכולה לנוע בין 1,500 ועד 4,000 שקלים. בשלבים האחרים המחיר ינוע בין 1,000 ועד 2,000 שקלים ואם אתם זקוקים לשירות מדידה גנרי כלשהו, התשלום ייגבה מכם בדרך כלל לפי שעה בתעריף ממוצע של 250 שקלים לשעה. בבחירת מודד מוסמך, חשוב שתוודא שהמחיר המוצע לכם הוא בטווחים האלה, אבל אתם ממש לא צריכים לבחור מודד יקרן יותר מתוך הנחה שהוא גם טוב יותר ולהיפך – אל תתפתו למחיר זול יותר אם אין לכם אמון או שאתם לא לגמרי סומכים על המודד שהציע לכם אותו.

היחידה למדידות היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום המדידות לענף הבניין וההנדסה. ביחידה למדידות תוכלו למצוא צוות של מודדים מוסמכים בתל מונד, כולם בעלי הסמכה מקצועית רשמית, בעלי רישיון ורשומים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל. החברה מציעה שירותי מודד מוסמך בכל סוגי המדידות ולכל סוגי הפרויקטים ומקפידה תמיד על מחירים אטרקטיביים ותחרותיים לצד שירות יוצא דופן, שמגלם בתוכו לא רק את הביצוע הטכני של תפקיד המודד, אלא גם תמיכה וייעוץ מקצועיים ללקוח בכדי להפחית עד כמה שניתן מתחושת חוסר הוודאות שעלולה ללוות את הלקוח בפרויקט משמעותי כל כך כמו פרויקט בנייה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:

בחן מדדים
בחן מדדים

היחידה למדידות היא חברה ותיקה ומקצועית, הפעילה בענף השירותים ההנדסיים מזה שנים רבות ומספקת שירותי מדידה מקצועיים לפרויקטים הגדולים ביותר בישראל, כמו גם לפרויקטים קטנים ופרטיים ברמת הלקוח הפרטי הבודד. בחברת היחידה למדידות תוכלו למצוא צוות של מודדים מוסמכים ומקצועיים, כולם בעלי תואר אקדמי בלימודי גאודזיה (הבסיס המקצועי לעולם המדידות) וכולם רשומים כמודדים מוסמכים במרכז למיפוי ישראל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מודד מוסמך חריש

  נמצאים בשלבי בניה? זקוקים למודד מוסמך בחריש והסביבה? הגעתם למקום הנכון! בפוסט הבא תוכלו לקרוא את כל המידע שרלוונטי לבעל המקצוע החשוב הזה שנקרא

מודד מוסמך עומר

  נמצאים בשלבי בניה? זקוקים למודד מוסמך בעומר והסביבה? הגעתם למקום הנכון! בפוסט הבא תוכלו לקרוא את כל המידע שרלוונטי לבעל המקצוע החשוב הזה שנקרא

מודד מוסמך תל-אביב

  נמצאים בשלבי בניה? זקוקים למודד מוסמך בתל-אביב והסביבה? הגעתם למקום הנכון! בפוסט הבא תוכלו לקרוא את כל המידע שרלוונטי לבעל המקצוע החשוב הזה שנקרא

מודד מוסמך יפו

  נמצאים בשלבי בניה? זקוקים למודד מוסמך ביפו והסביבה? הגעתם למקום הנכון! בפוסט הבא תוכלו לקרוא את כל המידע שרלוונטי לבעל המקצוע החשוב הזה שנקרא

מודד מוסמך קריות

  נמצאים בשלבי בניה? זקוקים למודד מוסמך בקריות והסביבה? הגעתם למקום הנכון! בפוסט הבא תוכלו לקרוא את כל המידע שרלוונטי לבעל המקצוע החשוב הזה שנקרא

מודד מוסמך שוהם

  נמצאים בשלבי בניה? זקוקים למודד מוסמך בשוהם והסביבה? הגעתם למקום הנכון! בפוסט הבא תוכלו לקרוא את כל המידע שרלוונטי לבעל המקצוע החשוב הזה שנקרא

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!