מודד מוסמך לדירה מחיר ונקודות מפגש

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

מודד מוסמך לדירה מחירעבודת מודד מוסמך בדירה, בשטח או באתר הבניה שלכם היא עבודה חשובה מאין כמותה. לאורך כל שלבי הבניה, התוצרים שמגיש המודד מהווים את נקודת הפתיחה לביצוע השלבים הקריטיים בתליך הבניה ולא פחות חשוב מכך, גם הבסיס לפיו יינתן החותם הסופית על בניה תקינה ונכונה מבחינה מעשית, תכנונית ומשפטית.

מכל הסיבות הללו, בבחירת מודד מוסמך לדירה מחיר הוא לא משהו שכדאי לחסוך עליו ולזלזל בו. זה כמובן לא אמר שבהכרח מחיר גבוה של מודד מהווה חותמת על איכותו. יש טווחים הגיוניים בעבודת מודד מוסמך לדירה מחיר מול תוצרת. מומחי 'המרכז הישראלי למדידות' מעניקים לכם כמה טיפים:

 

נקודות המפגש עם המודד

ברוב המקרים יהיו לכם 4 נקודות מפגש עם המודד, כאשר בכל פעם מהות עבודתו תהיה שונה מקודמתה. השלב הראשון, למשל בעת בניית בית חדש, היא תיאור השטח לאדריכל, כדי שזה יוכל לתכנן את המבנה עצמו. בשלב זה השטח עצמו ריק לחלוטין והמודד מספק לאדריכל, באמצעות מפה טופוגרפית או מפה מצבית את המבט התלת ממדי של השטח. גבהים, מרחקים, שיפועים ומיקומים, לגבי המבנה, הדירה או השטח עצמו וכן לגבי הסביבה הקרובה אליו וביחס אליה. על פי מפה ונותנים נוספים שמספק המודד, האדריכל מתחיל לתכנן את הבניה עצמה, ברמה ההנדסית. כאשר יסיים, יגיע השלב השני בעבודת המודד.

סימון הגרמושקה בשטח

האדריכל מעניק לנו בעצם שלל מפות ובהן הגרמושקה של הבית המתוכנן ובה מופיע המראה של הבית, תיאורו והמידות שלו. אבל היכן בדיוק הוא ממוקם בשטח? באיזו נקודה בדיוק צריך לחפור את היסודות? היכן הוא בנוי ביחס לגבולות המגרש ומהם בכלל הגבולות? באיזה גובה צריך להניח את האבן הראשונה ובאיזה את צינור הביוב שיביא בחשבון את השיפוע הנכון. את כל זה, מסמן המודד. הוא מניח את הסימונים בשטח, באמצעות מדידה ע"י מכשירים מדויקים וייחודיים ובעצם מתרגם את המתאר של הגרמושקה לשטח עצמו.

 

בדיקת המסד

סיימת את בניית את שלד הקומה הראשונה או את המרתף. איך תדע שהם נבנו נכון, בגובה הנכון, במידות הנכונות או במיקום הנכון. רגע, למה זה בכלל חשוב? אז ראשית, זה חשוב משום שאתה מחויב לבנות על פי התוכניות והאישורים שניתנו לך על די ועדות הבניה השונות במועצה המקומית וכל סטייה בשטח או בבניה, יכולה לגרור בעיות רגולטוריות, קנסות ואפילו הריסת הדירה.

לא פחות חשוב מכך, יתכן והשגיאה בבניה תביא לתקלות הנדסיות, כמו למשל שיפועים לא נכונים בתשתיות וכד' או בעיות בטיחותיות קשות, שישפיעו על יציבות המבנה. ככל שתגלה זאת מוקדם יותר ולא רק לאחר שעל גבי הטעויות האלו ובהסתמך עליהם נבנו דברים נוספים, יחסך עבורך זמן והוצאות כספיות רבות. בדיוק את זה מוודא המודד בשל זה.

 

המדידה האחרונה

מדידה זו נקראת AS MADE והיא מגיעה בעת סיומו של הבית. משמעותה היא כפולה ומשמשת הן לבדיקה שהכל נבנה נכון ובלי סטייה והן כאישור מול הרשויות הממונות, כדי שאלו יאשרו לך גם רישום בטאבו של הדירה על שמך וגם את האישור לאכלוס הסופי (טופס 4). מדידות חתומות, גם ישמשו בהמשך כאסמכתאות בכל דיון משפטי על השטח או הדירה, במידה ויהיה.

מודד מוסמך לדירה מחיר

כאמור, כל מדידה בכל שלב בעלת אופי שונה ומצריכה פעילות אחרת ושימוש בטכנולוגיות אחרות. אין מחיר אחיד לכולם, אך לרוב הן ינועו סביב הטוח של 1500-400 ₪ למדידה. כמובן, שלהיקף העבודה, גודל השטח או הדירה, תנאי השטח וכד' – משמעות רבה בכל הקשור למודד מוסמך מחיר. דרך אפשרית לקבלת מחיר נוח יותר, היא באמצעות איחוד המדידות וקביעת מחיר אחד עבור כולם, במקום לשלם על כל אחד מהם.

 

מחירי שירותי מדידה שונים

משימות נוספות בהן מודד מוסמך לדירה מחיר שיכול להשתנות, הן  מדידות של מבנים, שאינם קשורים בהכרח לדירה. למשל, מדידת שטח ומגרשים לצורך חלוקה, מדידת דירה לצורך חישוב הארנונה והתדיינות משפטית לגביה, מדידות בעת תהליכי שיפוץ ועיצוב דירה מחדש ועבודות נוספות. לרוב, תמחור שכזה, ינוע סביב כ-250 שח שעת עבודה של מודד.

כאמור, לעבודת המודד חשיבות רבה. כאשר בוחרים מודד מוסמך לדירה מחיר, יש לבחור לפי האיכות ולא לפי "הכי זול". אנחנו ב'המרכז הישראלי למדידות' נשמח לסייע לכם בתהליכים השונים ובשלבים השונים ולהציע לכם עבודה מקצועית ואיכותית במחיר נוח – שילוב מצוין עבורכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
בחן מדדים
בחן מדדים

היחידה למדידות היא חברה ותיקה ומקצועית, הפעילה בענף השירותים ההנדסיים מזה שנים רבות ומספקת שירותי מדידה מקצועיים לפרויקטים הגדולים ביותר בישראל, כמו גם לפרויקטים קטנים ופרטיים ברמת הלקוח הפרטי הבודד. בחברת היחידה למדידות תוכלו למצוא צוות של מודדים מוסמכים ומקצועיים, כולם בעלי תואר אקדמי בלימודי גאודזיה (הבסיס המקצועי לעולם המדידות) וכולם רשומים כמודדים מוסמכים במרכז למיפוי ישראל.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!